woensdag 9 maart 2011

bewering

Minderwaardige zaken vullen snel dikke boeken.

9 opmerkingen:

  1. even een experimentje of dit inderdaad nu boven de aanbevolen leeslijsten op sommige van jullie site's komt te staan, geintje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. poeh, ben ik blij dat ik dat op mijn blogspot niet heb aangezet. Stel je voor dat mijn familie dat leest ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En trouwens, je moet de tijd instellen. het lijkt nu net of ik vanochtend om kwart voor 6 al achter de computer zat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. t is een eenmalig grapje, dat snap je wel. ik verander het straks.
    nu maar hopen dat je familie niet leest dat je al om kwart voor 6 vanmorgen op dit type titel jaagde.
    (ik zal iemand vragen mij te helpen met de tijd, al heb ik er zelf juist geen last van omdat ik nogal eens midden in de nacht wat plaats).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraag dan meteen even naar je avatar bij volgen, ben je ook van dat probleem af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lachen om dat Kntnkn overal te zien verschijnen maar nu is het weg

    de tijd instellen is niet zo heel moeilijk
    bovenin de balk van je voorpagina staat ontwerpen
    daarop klikken > tabblad instellingen > tabblaadje opmaak > daar staat tijdzone (kies GMT + 01:00 Amsterdam)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben er wezen kijken, dus dank je wel, maar zag nog niet precies de tijd erbij staan.

    ja, ik heb er: bewering voor in de plaats gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als je 'tijdzone' instelt op Amsterdam gaat ie automatisch de tijd aanpassen

    BeantwoordenVerwijderen